מדיניות החנות

 

מבוא - 


1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

2 רשאים לרכוש באתר החנות בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל. 

3. תנאי מוקדם לתוקף רכישה באתר החנות הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.

4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.

5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים . 

6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.




כללי - מכירות -

 

 

1. החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים, והמשווקים בישראל .

 

2. על מנת לרכוש מוצרים ו/או שירותים מאתר האינטרנט יש להרשם כחבר מועדון.

3. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע"י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע באתר החנות.

4. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

5. בסיום תהליך הרכישה רשאי כל לקוח לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר החנות או באמצעות השארת הפרטים במענה האנושי של החנות.

6. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. 

7. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא, לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון:

שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון,  וכד'. 

8. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף לחבר מועדון. 
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.

9. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .

10. לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העיסקה בקישור "החשבון שלי / היסטוריה" בחנות.

11. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.

12. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חותכת לנכונות הפעולות.

13. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

14. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות 
לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי . 
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי . 
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי , תראה החנות  את העיסקה כמבוטלת . 


ביטול עיסקה - 


1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק). 

2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר,ניתן להחזיר אך ורק מוצרים סגורים ובאירזתם המקורית ואשר לא נעשה בהם שימוש, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות . 

3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% או 50 ש"ח הנמוך מבינהם.

  

4. אם סופק המוצר ללקוח, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החנות, על הלקוח.

מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. 

5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר . 

6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו מאריזתם המקורית / נעשה בהם שימוש , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש . 

7. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 

7.1 נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
7.3 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר. 

8. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה. 

9. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון . 

10. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי . 



אספקת מוצרים -


1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף מדיניות משלוחים של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. 

2. החנות  תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף מדיניות משלוחים, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .

3. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

3.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום ונזקי טבע. 
3.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים. 
3.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .

 

4. באזורים / ישובים מרוחקים יתכנו עיכובים בזמני האספקה. רשימת הישובים המרוחקים נמצאת בקטגוריית מדיניות משלוחים.

5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים : יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

 

6. ניתן לרכוש מוצרים בחנות, במחיר הנקוב באתר, באיסוף עצמי וללא דמי משלוח .




דמי משלוח -


1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות  לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. מוסכם כי במקרה של איסוף עצמי ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .



שירות לקוחות -


 

1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגי החנות.


2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל נציגנו בטלפון 04-6404443 או במייל info@b-happy.co.il
 

3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .


מלאי וזמינות -

 

 

אנו עושים כמיטב יכולתינו להשיג 100% זמינות של רשימת מוצרינו במלאי,אולם מתוקף הדינמיות הרבה במכירות במהלך השבוע,יתכן מצב בו פריטים מסוימים יהיו זמנית חסרים במלאי.במקרה זה נוכל להמליץ על מוצר אחר בעל מאפיינים דומים ככל האפשר בנוסף לאפשרות ההמתנה עד להגעת משלוח חדש של המוצר. בכל מקרה מומלץ לברר טלפונית הימצאות המוצר/ים במלאי לפני הזמנה ולפני הגעה לחנות.לא תינתן הנחה בגלל חוסר זמינות או עיכוב הגעת משלוח לחנות.



1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה. 

2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. 

3. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית . 
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל . 

4. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר. שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה. 

5. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

6. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת . 

7. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות תמונות, גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה . 

8. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. 

9. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות . 

10. נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות.


 

 

View Mobile / Standard